Zsozeaty lightbox

 

Zsozeatya

 

2013. szeptemberében hozta létre csatornáját. Ez idő alatt sok mindent megtapasztalt az internet, a Youtube, és a social media világának működésében. 

Dolgozott együtt nagy multi cégekkel, márkákkal, legyen az a Telekom vagy a Pepsi. Rengeteg rendezvényen való részvételt tudhat a hátam mögött.

A videózás előtt sok szakmában kipróbálta magát, mégis úgy érezte, hogy semmi nem érdekli igazán. Ekkor jött az online videózás, bloggerkedés. 

Véleménye szerint a legnehezebb feladat egy saját brandet felépíteni az interneten, legyen az YouTube, Instagram vagy Facebook. Erre tud rálátást biztosítani, hogy mik a tapasztalatai. 

Jelenleg több mint 400 ezer feliratkozó követi Youtube-on. Ezzel 23. helyezett a hazai YouTuberek rangsorában és a legnépszerűbb 2%-ba tartozik a magyar csatornák között. Több, mint 1200 videója van eddig összesen, amelyek összenézettség meghaladja a 77 milliót, amivel a legnézettebb 7%-ban van benne.

 „Bizton állíthatom, hogy az internetes sikerhez vezető út magaslatait és mélységeit sikerült bejárnom. Biztos recept nincs, de vannak fortélyok és technikák, amivel közelebb kerülhetünk a célunkhoz, célközönséghez. „

Fel

Free Joomla! template by L.THEME